scroll naar boven

Home | concertarchief > concert 14 december 2014

Medewerkers

Programma

2014-12-14 Beugen (Maria ten Hemelopnemingkerk) Uitvoering: Weijerkoor & Koor Surplus Nijmegen

Begeleiding:

Forster Kwartet: Anke Foede (1e viool), Carolien Rijkmans (2e viool), Lex Bouman (altviool), Siem Huijsman (cello), Harry van Wijk (harmonium en orgel), Chris Heilbron (contrabas), Gerard Dierick (hobo).

Solisten:

• Stefanie Janssen (sopraan)
  • Agnes Roos (alt)
  • Sander de Jong (tenor)
  • Paul Triepels (bas)
  • Ton Gerrits (2e tenor)
  • Martin Houtsma (2e bas)

Muzikale leiding:

José Doodkorte

Kerstconcert

Die Geburt Christi van Heinrich von Herzogenberg

Reacties op het Kerstconcert:

(5 reacties)

Maria en Jan Gerrits uit Horst schrijven op 18 december 2014 om 21.13:

Wat hebben we genoten van de schitterende uitvoering van "Die Geburt Christi" in de kerk van Beugen. Een voorrecht om zoiets van nabij mee te mogen maken en beleven. Wij wensen iedereen van het koor veel succes en fijne feestdagen. We kijken al uit naar een volgend optreden!

Annie Verwegen schrijft op 18 december 2014 om 14.23:

Afgelopen zondag hebben we weer erg genoten van het prachtige concert in Beugen. Heerlijk om af en toe ook zelf te mogen meezingen; alsof je ook even lid mag zijn van dit geweldige koor. Lof ook voor het mooi uitgevoerde programmaboekje, met veel lezenswaardige informatie.

Jan Storck schrijft op 16 december 2014 om 09.09:

'Vaste bezoeker' Oom Huub voelde zich de laatste dagen minder goed en zag er enorm tegenop om in een rolstoel gesleept te worden, in en uit de auto en omgekeerd, zijn parkinson begint nu toch wel zijn repercussies te krijgen, erg jammer. Aan de andere kant blijft hij geestelijk fantastisch. Met veel moeite hebben we de cd’s van Die Geburt Christi nog kunnen regelen en hebben dat afgelopen weekend ook voor hem kunnen afspelen, was hij toch nog een beetje bij jullie. Ik hoop (en verwacht) dat jullie een mooi concert hebben gehad. Blijf ook hopen dat een volgend concert er voor hem wel weer in zit! Voor nu voor jullie allen, mede namens Mieke, alvast heel fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar!

Leonie van Rijen schrijft op 15 december 2014 om 23.00:

bedankt voor een mooie middag muziek. interessant om kennis te maken met een voor mij onbekende componist. succes met de uitvoering van komende zondag!

Marike Verblakt schrijft op 15 december 2014 om 22.35:

Zelf zing ik als sopraan in dit geweldige koor, maar helaas door een fikse keelontsteking kon ik niet meezingen. Ik vond het geweldig! De samenklank met de muziek en het geluid dat uit zo'n groot koor komt. Bij Ehre sei Gott kreeg ik kippenvel, zo mooi! Ik heb genoten en vond het leuk om het koor eens vanuit het publiek te horen. Petje af!

Toon meer