scroll naar boven

Home | concertarchief > concert 26 april 2015

Medewerkers

Programma

2015-04-26 Boxmeer (Kapel Zusters Julie Postel) Uitvoering: Weijerkoor & Boxmeers Vocaal Ensemble

Begeleiding: Berry van Berkum (piano)

Muzikale leiding: José Doodkorte

Vrijheidsconcert

Werken van H. Blake, J. Rutter, B. Chilcott, S. Sisask, J. Handle, R. Wagner, J. Elberdin, F. Mercury, W. Richter, F. Schubert, S. Barber, en B. Britten.

Reacties op het Vrijheidsconcert:

(3 reacties)

Willemien Friesen schrijft op 30 april 2015 om 18.46:

Lieve koorleden en Jose,

Wat was het weer een prachtig concert! Dank jullie wel. Voor de eerste keer voor mij: luisteren in plaats van zingen. Ik weet dus uit ervaring hoe het proces verloopt voordat je er als koor zo kunt staan zoals jullie daar stonden, en kunt laten horen wat jullie lieten horen! Ik voelde me zeer verbonden met jullie en heb genoten.

Tot het volgende concert,

Liefs, Willemien Friesen.

Sjaak Cremers uit Boxmeer schrijft op 27 april 2015 om 00.57:

Mij is het een genot om te beleven wat menselijke stemmen kunnen laten horen. Ook vandaag weer puur genieten. Zeker bij deze keuze van componisten en liederen. Hartelijk dank voor zoveel luisterplezier. Groet aan allen. Houwdoe. Sjaak Cremers, supporter van het Weijerkoor.

B. van Dijck schrijft op 26 april 2015 om 18.53:

Prachtig concert weer van jullie met qua karakter zeer uiteenlopende werken. Toch zouden enkele instrumentalisten het geheel qua klankkleur interessanter maken. Maar we hebben genoten, mooie traditie in de lente. Programmaboekje in kleur!