scroll naar boven
contact   |   inloggen
Logo Weijerkoor
Logo Weijerkoor mobile

Home | vrienden van het weijerkoor

Voordelen van Vriend worden

Graag stellen wij u in de gelegenheid om toe te treden tot de Vriendenkring van het Weijerkoor. Wat u ermee bereikt: u heeft recht op gegarandeerd goede zitplaatsen en hoeft daardoor niet per se al vroeg aanwezig te zijn. Bovendien ontvangt u enkele weken voor elk concert interessante informatie over het werk of de werken, de componist(en) en/of de uitvoerenden.

Vrienden van het Weijerkoor

Uw Vriendenbijdrage

Het Weijerkoor wil graag bijzondere concerten geven. Concerten die opvallen door de originele interpretaties van klassieke werken.

Sommige van die concerten kosten daardoor veel geld. De belangrijkste reden is dat er vrij uitgebreide instrumentale bezettingen of solistische bijdragen benodigd zijn. Voor een relatief klein koor als het Weijerkoor zijn zulke uitvoeringen een muzikale, maar vooral ook een financiële uitdaging die we niet kunnen realiseren zonder extra inkomsten.

Dat is waaraan wij uw Vriendenbijdrage besteden: het geld gaat rechtstreeks naar het budget voor solisten en instrumentalisten.

Dodenherdenking

Wat het kost

Voor € 25,- per jaar bent u Vriend van het Weijerkoor en wordt u op de hoogte gehouden van alle activiteiten en het komende concertprogramma.

Ruim van tevoren kunt u de kaartjes kopen waarvoor wij dan maximaal twee goede plaatsen reserveren op uw naam. Daardoor hoeft u niet per se drie kwartier van tevoren aanwezig te zijn om nog een goed plekje te bemachtigen.

Vanzelfsprekend zijn hogere bedragen zeer welkom.

Als Vriend helpt u het Weijerkoor mooie concerten te blijven geven!

Regel nu een prima zitplaats

Ik wil Vriend worden

Eenmalige bijdrage

Het kan ook zijn dat u het Weijerkoor wel een warm hart toedraagt maar geen verbintenis wilt aangaan.

In dat geval kiest u wellicht liever voor een eenmalige bijdrage in de vorm van een bedrag of een dienst die u ons aanbiedt. Laat ons weten wat bij uw wensen past!

Ik kies een eenmalige geste